4 Nisan 2007 Çarşamba

IMDB

Eskisi kadar rahat olamasam, zaman bulamasam da benim için kendime ayırdığım en güzel zamanlar yemek+kahve+sinema (ve elbette aynı mantıkta bir arkadaş!) ekseninde dönüyor. Hala birçok filmin sadece sinemada izlenmesi gerektiğine inanan saf kitlenin içindeyim (yani Hollywood bana çok şey borçlu!).

Sinema dediğinizde tüm dünyanın kabul ettiği 1 numaralı kaynak The Internet Movie Database. Her ne kadar biraz "soğuk" bulsam da, bu sitenin neden takdir edilmesi gerektiğini bugün bir kez daha anladım.

Benim tutkun olduğum filmlerden biridir Sliding Doors... Birden eser aklıma, oturur yeniden izlerim. (Moulin Rouge'un en büyük rakibi!). Bu hafta bir kez daha izledikten sonra bugün IMDB'den filmin sayfasına girdiğimde en altta "Recommendations" bölümüne baktım, önerilen ilk 5 filmden 3'ünü izlemiştim, üstelik bu filmler büyük bir çoğunluğun eleştirmesine rağmen benim inanılmaz keyif aldıklarımdı. (Love Actually, Match Point ve Closer). Diğer ikisi "The man with rain in his shoes" ve "The last days of chez nous". Ahkam kesmeden önce izlenecekler listemde üst sıralarda yerlerini aldılar.

Sözün özü, IMDB iyi ki var... Evet...

0 comments:

Yorum Gönder