3 Nisan 2007 Salı

How To Be Good

Aslında hayatım sektörel dergileri en ince ayrıntısına kadar okumakla geçiyor bu aralar, bu yüzden kitap okumak kavramı günde 5-10 sayfadan öteye geçemiyor benim için...

Ama Nick Hornby kitapları bir şekilde yakalamış durumda beni... Anlatım dili eğlenceli, ayrıntıları yakalama becerisi dört dörtlük, okuması da çok akıcı...

Kitabın adı "How to be good". Hayatınızda herşey aynı standartta giderken, birden bir şekilde dünya üzerinde varolan adalatsizliği farketseniz ne yapardınız? Hayatınızı değiştirir, sahip olduğunuz herşeyi başkalarıyla paylaşmaya mı başlardınız? Ya biri bir şekilde hayatınıza giriyor ve sizi bu yönde ikna etmeye çalışıyor, hatta bunu adım adım başarıyorsa?

Ya da, asıl can alıcı soru; siz hayatınıza devam ederken hayat arkadaşınızda bu değişimleri görmeye başlarsanız?

Kitap şu cümlelerle başlıyor:
"I am in a car park in Leeds when I tell my husband I don't want to be married to him any more. David isn't even in the car park with me."

0 comments:

Yorum Gönder