13 Ağustos 2010 Cuma

Otizm


ODTÜ'deki öğrencilik dönemlerimde 2 yıl boyunca ODTÜ Yuva ve Anaokulunda 4-5 yaş grubuna bilgisayar dersleri vermiştim. Öyle ders dediğime bakmayın, çocukların bilgisayara alışmasını sağlamaya çalışıyordum aslında. Benim için yeri doldurulamayacak kadar mutluluk verici olan bu süreç, otizmi olan bir öğrencimizin aramıza katılmasıyla ve derslere ilgi göstermesiyle gerçek anlamını kazanmıştı. Hala, hayatımdaki en mutlu anlarımdan birinin onun "öğretmenim, ben geldim!" diye gözlerinin içi gülerek bana sarıldığı an olduğunu düşünüyorum.
Otizmi olmak, insanın kendi seçebileceği bir durum değil. Ancak, otizmi olan birine yardımcı olmak da zannettiğinizden çok daha kolay olacak. Türkiye Otizm Vakfı'nın bu videosunu mutlaka izleyin ve lütfen olabildiğince çok yere ulaşmasını sağlayın.

0 comments:

Yorum Gönder