9 Temmuz 2010 Cuma

Bir Koli Olmak İstemek!


Bu gördüğünüz, İngiltereden sipariş verdiğim bir kolinin DHL web sitesinden an be an izlediğim kıskandırıcı yolculuğunun dökümü...

Sonuç 1: Yurtdışı siparişlerinde DHL biraz yavaş çalışıyor ancak online takip sistemi bunu gözardı etmenizi sağlıyor ve daha önemlisi kargonuz sorunsuz bir şekilde elinize ulaşıyor.
Sonuç 2: Yorucu bir dönem geçirdiyseniz ve iç sesiniz "tatil tatil!" diye çığlıklar atıyorsa böyle bir sipariş vermeyin, verirseniz de her gün siteye girip durumunu kontrol etmeyin; fazlasıyla sinir bozucu olabiliyor.

Esas Sonuç: Raki şişesinde balık olamıyorsan, kargo kolisinde paket olmak varmış aslında...

2 yorum:

  1. 11 günde kargo mu gelir bea! çürürdüm ben o kolinin içinde olsam:PPP

    kolinin içinde ne vardı???

    ps: yav ben bu template'i pek beendim:) eferim.

    YanıtlaSil
  2. Yapacak birsey yok, gerekirse bekliyorsun...
    Ps: Tesekkur eden bir insanim ben!;)

    YanıtlaSil