10 Ekim 2006 Salı

Taşınma Durumları

En baştan belirtmekte fayda var; ev taşımaktan bahsetmiyorum... Ofis içi yeni düzenlemeler ve oda/ekip değişiklikleriyle uğraşıyoruz bugünlerde... Adilin iş değiştirme hikayeleri kadar dikkat çekici olmasa da bizimkilerin gelişimi de fena sayılmaz... Efendim, tevazu gösterme gayretindeyim, ama departmanımdaki iş yükünün sürekli artması ve her geçen gün daha da önem kazanması akabinde yeni bir oda, yeni bir düzen çalışması diyerek özetleyelim konuyu...
Oldum olası taşınmalar yormuştur beni, çünkü kendi dağınıklığı içinde düzenli olanlardanımdır; ve taşınma sürecinde bu düzen altüst olur...
Ben eski dağınık vefakat aradığı herşeyi bulan halimden memnundum açıkçası... Ama yaptığım -her ne kadar öyle gidiyor gibi görünse de- tek kişinin götürebileceği iş boyutunu çoktan aştığı için, daha ciddi bir çalışma programı, daha kayıtlı bir arşivleme, ve gerektiğinde ilgili ve yetkili herhangi birisi tarafından rahatlıkla ulaşılabilecek dosyalama sistemi gerektiriyor artık... (Aslında beni Sports'tan hatırlayanlar ne kadar dağınık olursam olayım, koskoca tesisin tüm üyelik sistemlerini nasıl güzel arşivlediğimi, sistemi nasıl güzel çalıştırdığımı hatırlayacaklardır... tamam, itiraf ediyorum, sinir bozucu makbuzlar dışında!...)
Bu akşam itibariyle şekilde gördüğünüz gibi koliler ayıtlanmayı ve dosyalanmayı bekliyorlar... İşin tatsız tarafıysa Pazartesi günü için çok ciddi bir organizasyonumuz var ve ben onun yoğunluğuna kaptırmış durumdayım... Bakalım bu evraklar ve eşyalar kolilerinden hangi gün çıkabilecekler...
Bekleyelim ve görelim...
(bekleyerek neyi göreceksek!!!)

0 comments:

Yorum Gönder