15 Haziran 2009 Pazartesi

What Goes Around...

Hayatım boyunca şuna inandım;
Hep iyi olmak gerek hayatta...

Kuru kuruya "ben iyi bir insanım, yaşasın çiçekler, böcekler..." gibi değil.

Gerçekten iyi olmak, iyi niyetli olmak gerek hayatta... Evet, belki yaptığınız tüm iyilikler size bir şekilde geri dönmeyecek, ama emin olun yaptığınız her kötülük size bir şekilde geri dönecek... Belki hayatınıza kötü şeyler katmayacak, ama bir gün aklınızın bir köşesine düşecek, dar bir zamanınızda içinizi sıkacak, suratınızı asacak, peşinizden gelecek...

Hep inandım;
iyi olmak gerek hayatta herkese karşı,
ve kendine karşı...

(Bu fotoğraf Irak Savaşını protesto edenlerin sembolü haline geldi; "what goes around, comes around". Bu kadar...)

4 yorum:

  1. dönecek mi gerçekten? ya da kötülere gerçekten dönüyor mu???

    YanıtlaSil
  2. eninde sonunda mutlaka...

    (aslında onun yazılışı da "önünde sonunda" biliyor musun?)

    YanıtlaSil
  3. selimcim facebookta görünce ben de yeni sandım blogunu meğer bizim haberimiz yokken sen blog yazıyormuşsun.
    tüm kalbimle inanıyorum iyiliğe, er ya da geç mükafatını alacağına.

    YanıtlaSil
  4. Özlemcim siz finallere çalışırken ben blog yazıyordum galiba:)

    İyilikler mutlaka karşılığını bulur, ona şüphem yok...

    YanıtlaSil