20 Nisan 2009 Pazartesi

Scott D. Davis & Nothing Else Matters

Bugünlerde müzik dinlediğim her yerde, bilgisayarımda, mp3 playerımda, arabamda, heryerde o var...
Tek kelimeyle, olağanüstü:

(en az aşağıda gördüğünüz, ya da gününe göre göremediğiniz video kadar olağan-dışı- olan şey de benim hala mantığa oturtmakta zorlandığım site yasakları. Youtube sözde yasak, ama herkes bir yolunu buldu ve izliyor. E o zaman ne anladık bu yasaktan?
Ben yine de kuralcı bir adam olarak sevdiğim bir başka video sitesi olan Dailymotion kullandım. Baktım ki o da yasaklanmış. Diyeceğim şudur ki; aşağıda bir video görebilir ya da göremezsiniz. Bu tamamen ülkemizdeki teknolojik yasaların yönetim zihniyetiyle doğru orantılıdır. Zihniyet ne kadar doğruysa, sayfa da o kadar doğru olacak ve çalışacaktır.)


Nothing Else Matters - Scott D. Davis
Yükleyen Anna_c

0 comments:

Yorum Gönder