16 Mayıs 2006 Salı

Şampiyon


"Sarıyla
Kırmızıyla,
Alnımızın
Akıyla"

Ben bu sloganı çok sevdim...

Hani, maksat birilerine laf atmak değil, ama "alın teriyle, emekle kazanmak" diye bir kavramın bu kadar yakıştığı az yer vardır... Bu sene gerçekten emek, çaba ve inanç kazandı.

Fanatik olmadım hiçbir zaman, ama iyi bir Galatasaraylıyımdır. Maç günü organizasyonlardan dolayı İstanbul'daydım ve Bağdat caddesindeydim bir ara. Bilenler bilir, Kadıköy ve Bağdat Caddesi Fenerbahçe'nin kalesidir. O gün inanılmaz bir eminlik ve coşku vardı oradaki Fenerbahçe taraftarlarında, ama futbol böyle işte, herşey beklenenden farklı olabiliyor, ve aslında futbol bu yüzden güzel zaten...
İstanbul-Ankara yolunda şampiyonluk maçı dinlemek ilginçti tabi:)
Bir de 16 dakikalık uzatma süresi!...

0 comments:

Yorum Gönder