30 Mayıs 2006 Salı

Kebabiye

Hiç duydunuz mu hayatınızda kebabiye diye birşey? Ben duymamıştım, konuyu birazdan oraya bağlıyorum, acele etmeyin...:)
Bu tempoya bünye ne kadar dayanır ben de artık merak etmeye başlamıştım, bugün cevabını aldım... Bundan birkaç yıl önce buna en çok yaklaştığım "yorgunluk limiti"nin sonucu bana acilen hastaneye kaldırılmak ve serum tedavisi olarak geri dönmüştü, bu defa ses kısıklığıyla atlattım gibi görünüyor...
Yaklaşık 1 haftadır yoğun bir hastalık öncesi sendromu yaşarken, ve inatla direnirken, bu sabah sesimin biraz kısık çıktığını hissettim birden. Yine de saat 10 olunca paşa paşa mikrofonun başına geçtim... geçtim, ve kaldım... İlk anons öncesi ne kadar ses ayarlarıyla uğraşmış olursam olayım, erkek sesiyle kadın sesinin buluştuğu noktaya ulaşmam hiç zor olmadı... (efendilik ediyorum ve sakıncalı kelimeler, benzetmeler kullanmıyorum farkındaysanız...) Ancak ikinci anons denememde cümle yarıda kalıp, dinleyicilerden gelen SMS'ler ve mailler kritik bir noktaya ulaşmaya başlayınca yayını devam ettiremeyeceğimi anladım ve yerimi 1 saat erken Yonca'ya bıraktım...
Buraya kadar anlatılanlar doğal şeyler... Ancak Murphy Kanunları (ki benimle çok yanyanadır kendileri) benim en çok telefon görüşmesi yapmam gereken gün sesimi benden aldı ve benim için altın değerinde bir gün kaybettim (şampiyonluğa giden takımın altın değerinde 1 puan kaybemesi gibi diyelim)... Sen bir de böyle bir günde Ankara'da teknolojinin merkezi Teknokent'e gidersen, teknolojik arkadaşlarının seninle teknolojik açıdan esprilerini paylaşmasını izlemek durumunda kalıyorsun ancak...

Gelin görün ki, kebabiye de işte tam burada, yani teknolojinin merkezinde ortaya çıktı...

Kebabiye Mevzuu:

Etrafımda okumuş, okumamış, bilen, bilmeyen birçok kişi Kebabiye denen bir baharatın ses kısıklığına birebir olduğunu söyledi. Araştırdım, hakikaten de doğru söylüyorlar, ancak aynı araştırma potansiyelini kebabiye bulma konusunda gösteremedim, elden birşey gelmez.
Vefakat diyeceğim şudur ki; sesiniz kısılırsa en kesin çözüm kebabiye... tabi bir de bol bol ılık ıhlamur içmek..

Size kebabiyeyle ilgili daha ayrıntılı bilgi vermek isterdim, ancak kebabiyenin "iyi geldiği" ikinci özelliği burada adımın yanına yazmak istemiyorum, o derece ayıp geldi bana yani...

saygılar efendim...

(acaba kaç kişi bu cümleyi okur okumaz google'a girip kebabiye yazmıştır...:) merak işte canım...)

0 comments:

Yorum Gönder