8 Nisan 2005 Cuma

Selim ve Blog

En baştan açıkça belirtmem gereken bazı şeyler var!
Çok ahkam kesiyorum burada. Efendice yapmaya çalışıyorum bunu ama bilin ki hep böyle olacak. Biraz kayda değecek kadar birikmişlerim var hayatımda ve kocaman hikayeler bırakmış bolca küçük izlerim. (Blogcu burada yayınlanmış kitabının mottosuna gönderme yaptı.)
Hiç bir iddiam yok. Doğru dediklerim yanlış, ısrar ettiklerim eksik çıkabilir. Ya da burada abartarak anlattıklarım sizin için çok önemsiz sıradan ayrıntılardır belki de. Yapacak bir şey yok, ben tam olarak buyum ve değişemiyorum. Her şeyi gereksiz derecede detaylandırıp uzun anlatma huyumu da bırakamıyorum sözgelimi. Bu haliyle katlanabiliyorsanız yaptıklarıma, gerçekten şahane insanlarsınız! Öyle ki, sindirilmiş egom sayenizde kıpırdıyor arada bir. O da ihtiyaç, insanevladının ihtiyaç piramidine bir göz atmalısınız mesela.
Sıkılıyorsanız yazdıklarımdan ya da sinirleniyorsanız bana ve tarzıma, sakince mesafe katetmenizi tercih ederim, zira önemsemediğiniz birine laf tıkıştırma çabanız kendi içinde pek çelişkiler barındıracak emin olun.
Ancak bilmenizi istediğim şey şu ki, yaptığım ve yazdığım her şeyi anlamlarını ve sonuçlarını bilerek, hesap ederek (ve bazen bedellerini de göze alarak) aktarıyorum burada ve asla temelsiz yazmıyorum. Bunu atladığımı düşünmeniz, buradan bakınca genelgeçer ortalamadaki zekama hakaret gibi görünüyor. Siz beni sonuçları hesap edemediğim için değil, bile bile ladesçi olduğum için eleştirebilirsiniz mesela, bakın bunu çok samimi bulurum gerçekten! Malum, elbette beni tanımak ve karalamalarımı ciddiye almak için hiçbir mecburiyetiniz yok. Ama buradaysanız hala, mecburiyetsiz bir memnuniyet yakalayacağız umarım karşılıklı...
Eksik olmayın, harikasınız ve iyi ki varsınız.

Birçok şeyle ilgilendim hayatım boyunca ama bana 'Nesin sen?' diye soracak olursanız vereceğim cevap net olarak 'Radyo yayıncısıyım!' olur. Profesyonel olarak ne zaman hangi işlerle ilgilendiğimi öğrenmek isterseniz yaptığım şeyleri bu sayfanın bir yerlerinde bulunan Linkedin profilimde bulabilirsiniz. Mühendislik okudum, bolca yazdım (çoğunu kendime sakladım), yayıncılık ve web sektörlerinde değişik görevlerde bulundum ve şimdi deneyim biriktirdiğim bu iki sektörü kesiştiren bir yabancı şirketin Türkiye operasyonlarını 'danışman' sıfatıyla yürütüyorum.

Bazı fikirler vermesi açısından aşağıdaki linkler de ilginizi çekebilir.
Paylaşmak ve iletmek istediğiniz her şey için selimka@gmail.com adresimi kullanabilirsiniz.
Zaman ayırıp burada olduğunuz için teşekkürler.

~ Hürriyet Gazetesinden İpek Arıoğul'un radyo üzerine yaptığı röportajda sorularına şöyle cevaplar verdim.
~ Can Dündar bir anonsumu dinleyip yazısında şöyle kullandı.
~ Dilara Erdem, harika blogu Journey to Blue'da Geceyarısı Öyküleri'nden böyle bahsetti.
~ Gazi Üniversitesi iibfnet dergisinde yayınlanan röportajım blogun bu sayfasında yer alıyor.
~ Ekşi Sözlük yazarları Selim Karakaya hakkında böyle, Geceyarısı Öyküleri hakkında şöyle diyorlar.
~ Basında yer alan röportaj, haber ve denemelerin bazıları burada.
~ Haftaya Paydos Web Sayfası burada.
~ Nuriye Akman Sabah Gazetesindeyken Radyo Mydonose'u ziyaret ederek hepimizle keyifli bir röportaj gerçekleştirmişti.